fredag 15 oktober 2010

söka..

ja, nu har jag sökt lite utbildningar till våren -11 :) känns bra faktiskt.. så nu e de bara att hålla tummarna :) finns ju speciellt en utbildning som jag vill läsa och som jag verkligen hoppas att jag kommer in på :) hopppppppas!!!

har även fått svar på de utbildningar jag sökt den här hösten, men blev bara reserv, eller nått.. fattade inte riktigt :p haha.. menmen..

idag har ja än så länge fikat me linnsan :) mkt trevligt :) sen bara tagit en cigg me jennie.. sen får vi se vad dagen har mer att erbjuda nu.. ska tillbringa kvällen me jennie iaf :) men vad vi ska göra vet ja itne :p blir nog lite vin iaf..

ne, nu kallar lugnorna, de vill bli lite förgiftade här hör jag ;) haha.. (menas, jag är röksugen och ska gå och ställa mig under fläkten och röka ;) om ni inte fattade det)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar