måndag 11 oktober 2010

äntligen!

ja, nu tror jag att jag vet vad jag ska göra i vår.. jag troooooor.. vet inte än.. men funderar på att börja plugga, och jag tror jag vet vad :) ska iallafall söka sen får vi se.. är ju inte ens säkert att jag kommer in, men söka skadar ju inte.. och om jag skulle komma in på den utbildningen så tror jag att det kommer att bli skitbra :) jag hoppas och tror det iaf :)

känns jävligt gött ska jag tala om för er! är ju inte så mänga utbildningar som börjar på vårterminen.. hittade en förut som också lät väldigt intressant.. men den börjar inte förrän nästa höst.. men vi får väl se..

men känns skönt att ha kommit en bit på vägen med vad jag kanske vill/ska göra i framtiden.. dock ganska lång utbildning, men de kan det vara värt :p

nu ska jag nog fan tillbringa resten av kvällen framför tv:n :) tro det eller ej men har inte kollat på tv alls idag :) och de e ovanligt för att vara mig :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar