onsdag 13 oktober 2010

onsdag mitt i veckan

ja, eller vad ska man säga? en helt vanlig onsdag som alla andra onsdagar kanske.. så, vad händer idag då? ska fram till arbetsförmedlingen sen.. jippi :( NOT! usch, gillar verkligen inte att gå dit men.. va tydligen nån gruppinformation ja ska på.. lika bra att gå så de inte skriver ut mig igen och så.. bla bla bal.. jaja, sen ska jag kanske ta en fika me jennie gumman :) de däremot ska bli mys :) annars vet ja inte riktigt vad dagen har att erbjuda..

igår hann jag inte skriva för ja va knappt hemma alls :p åkte först till skövde me min bror och kikade lite.. plus att han skulle pierca sig.. så nu e ja jäääävligt sugen på de me.. inte bra det här.. men sen äkte vi en sväng till lager 157 i gällstad.. köpte bara två baslinnen och några filmer.. haha :p hade tänkt köpa jeans, men hittade inga som va bra.. men vi hade ju iaf lite att göra då så.. bror e ledig den här veckan så han ville också hitta på ngt så.. men de va kul att tillbringa en hel dag me han :) är inte så ofta man gör de nu för tiden så..
sen på kvällen blev de tacos här hemma och filmmys :)

ne, nu ska jag nog vara en duktig dotter och diska och gå ut me skräpet :) då blir mamma glad :) sen e de bara att göra sig iordning för att åka fram till stan.. eller cykla ;) haha.. så himla nöjd me min cykel :) wohoo!

men ska försöka uppdatera lite mer idag sen :P men nu ska ja göra lite nytta :)

ps, jävligt surt att jag fått svar från en utbildning jag sökt, men kan inte logga in för jag har inte fått min pin-kod på posten än :/ men iaf., hoppas de va bra svar ;) hihi..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar