tisdag 5 oktober 2010

sjuk :(

förlåt för dålig uppdatering igen.. men har verkligen inte orkat.. har legat halvt avdäckad i soffan både söndag och måndag med feber och mått allmänt piss.. men idag känner jag mig iaf lite piggare :) så de e riktigt skönt..
va på vårdcentralen igår och fick antibiotika.. så hoppas att urinvägsinfektionen ska försvinna helt nu.. kändes ju som den va påväg bort i slutet på förra veckan men den började igen i söndags.. men nu ska ja fan bli frisk.. hinner inte va sjuk nu.. eller hinner och hinner.. jag vill inte!!

men iaf, idag ska jag jobba i tre timmar åt johannes :) vet faktiskt ärligt talat inte om ja hade orkat mer, men tre timmar ska jag väl klara av :p har ju inte någon feber idag iaf..
men imorrn lär de bli full rulle hela dagen typ.. så då måste ja fan va bra :p

ne, nu ska jag nog ta och söka lite jobb.. trött på att gå hemma nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar