torsdag 14 oktober 2010

jag vet...

jag vet att jag sa att jag skulle uppdatera mer igår.. men blev inte så.. glömde faktiskt av det och hade inte igång datan nått mer så.. de e min ursäkt :p haha..

föresten, måste jag börja alla inlägg med komentera tack för att ni ska göra det? jag vill ha komentarer ju!!!!!!!!!!! blä!

föresten, väntar på posten just nu.. hoppas på att jag får två brev idag :) minst ;) hihi.. vill iaf ha mina pengar från norge som jag skulle fått i april (!) och min pinkod så ja kan amnäla mig eller ansöka till högskolan.. baaaah!! sega brevbärare ;) haha..

annars idag händer inte så mkt vad jag vet.. hoppas att min bror vill tatuera mig ;) har bett han om det sen jag kom hem från turkiet ju! menmen.. nu ska jag kika lite här och halvdö i soffan.. mohaha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar