torsdag 14 oktober 2010

posten är seeeeeg....

gaaaaah!! varför har inte posten kommit än?? blä, jag blir galen!!! vill ju ha svar nuuuU!!! men ni ska se att det säkert inte kommer med idag bara för det.. bara för att jag verkligen vill att de ska komma nu.. jag lovar! kommer säkert inte vara ett enda jävla brev till mig.. bara reklam.. inget kul...

ne, nu ska jag sluta vara så pessimistisk.. eller, försöka iaf :p haha..

menmen, nu har iaf emma vart här en sväng :) hon hade med sig cola :) min ängel ! tjötade lite skit som vanligt, men nu har hon åkt iväg till skövde för att jobba lite.. hon kommer fan jobba ihjäl sig den bruden alltså.. menhon trivs ju med det så de e bra :) gillar att se min andra hälft glad :)

vad fan ska man hitta på nu då? letar runt lite på internett efter en snygg, enkel långklänning som jag kan ha på mig på bröllopet jag ska på om 2 veckor, men verkar vara rätt hopplöst.. har en svart här hemma, men man ska ju inte ha svart på sig på bröllop.. usch, de e fan inte mkt som e bra idag alltså :p
något liknande den här vill jag ha, fast inte i svart.. bara något väldigt enkelt, men ändå snyggt..
letandet och väntandet fortsätter..............................

1 kommentar:

  1. Tjo kikade in liten snabbis på din blog ;)
    Kolla in forever21.com de har massor av långa klänningar i sen stilen ;)
    Kram mickan

    SvaraRadera