torsdag 28 januari 2010

STRATOS!

den helt klart godaste chokladen som finns :) ja, just den sitter jag och knaprar på nu! haha.. va bara tvungen att säga de..


ne, nu sitter jag här och har ätit lite sen senaste inlägget.. har även vart ute och handlat och knallat runt lite.. till och med diskat har ja gjort ;) även gjort ett par sit-ups+ gick upp för trappan istället för hissen förut.. och mariella bor på 5e våningen så ja e faktiskt lite stolt över mig själv faktiskt :p (dagens träning) har även plockat upp mina kläder från resväskan till en byrå.. lite lättare att ha kolla då :p och så skulle mariella torka golvet, så va tvungen att plocka upp sakerna från golvet..


ne, nu ska jag kanske hjälpa henne lite och inte bara ligga här ;)

dagens middag :) broccoli- och blomkålssoppa och cola i glasflaska till ;)
mamma titta vad duktig jag har varit som LAGAT mig mat.. haha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar