tisdag 26 januari 2010

fullspäckad dag

ja, idag har det verkligen varit full rulle heeeela dan.. och supertrött har jag varit me.. somnade väl vid tre-tiden (har ju alltid svårt att somna efter att ja stängt) sen gick ja upp klockan åtta.. ringde till vårdcentralen för att kolla upp min handled, åkte ut till pappa och skrev ut lite saker, åkte och fixade min rygg, träffade moa och jennie en snabbis, hem och äta, iväg till banken och fixa lite, sen till vårdcentralen och fick ett skydd för handleden ja ska ha ett par dagar nu tills det slutat göra ont, iväg och jobba (fick börja 1,5 h tidigare), träffa anela , hem och äta, iväg och växla lite pengar på statoil och sen hem och packa..

så, som sagt, en vääldigt fullspäckad dag..

menmen.. nu är iaf allt klart inför resan.. har nog fortfarande inte fattat att det är morrn jag åker.. är nog också för trött för att bli nervös.. fast lite pirrig känner ja mig nog allt.. fast det kan dock bero på andra saker me ;) hehe..

ne, nu ska ewa försöka få sig lite sömn.. men tur är ju att jag åker buss imorrn, så då kan ja slappna av och sova hela vägen om jag vill :)
sen ska ja träffa dennis i karlstad där jag måste vänta i 1,5 h på nästa buss.. sen möter mariella upp mig i oslo :)

ne, nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar