söndag 3 januari 2010

blev inget :(

god morgon!

idag skulle jag egentligen ha tatuerat mig.. men det krånglade en massa.. så vi sköt upp det till imorrrn istället.. lite tråligt när man ställt in sig på att göra de bara.. menmen.. är ju bara en dag extra som tur är :p

tänkte visa de tatueringar jag har sen innan då denna kommer bli nummer 7 :)



fjärilen va min första :) gjorde ja när ja va 16. här syns även mina dermals på höften.. fasen va ja saknar dem :/
(gjord av greg)


nummer 2: en hyllning till min mormor!
(gjord av greg)


nummer 3: mammas, brors och pappas initialer
(gjord av greg)

tror detta va nummer 4 eller 5.. gjord av min bror :) hans första.. den ska byggas på lite framöver när han väl får tummen ur ;)


då blir denna nr 5.. och även den största hittills :p
(gjord av Anna Östhage/Dahlgren)

och sist men även minst :p ser ni inte så är det ett fyrklöver.. lite impulsgrej jag gjorde hos anna när ja fyllde i den ja har på sidan :) men gillar den iaf! liten, men betydelsefull ändå..
ja, det var de.. och imorgon får ni förhoppningsvis se nummer 7 ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar