tisdag 19 januari 2010

en vecka kvar!!!

ja, om exakt en vecka nu så sitter jag på bussen på väg mot oslo :) ska bli så jäkla kul.. inte bara att se en ny stad och prova ett nytt jobb.. utan även att träffa mina kusiner som jag inte träffat på jag vet inte hur många år :p ska ju få låna min ena kusin carolines lägenhet medans hon är i zambia i 2 månader.. men jag åker upp lite tidigare och då ska jag bo hos mariella :) ska bli mktmkt trevligt!

ne, nu ska jag nog ta och göra mig iordning det sista.. ska nämligen vara med emma och sända radio idag i "eftermiddag me emma" ;) får väl se vad vi hittar på för bus ;p hehe.. sen blir de en fika me jennie och sen ska ja klippa mig hos anna :) så idag är det full rulle, verkligen :p men sånna dagar gillar ja :)

jag och emma bruttan i torsdags :p jag ser dock mongo ut men emma e söt ;)
ne, dax att kila! Pusselipussgurka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar