lördag 2 januari 2010

bra start på de nya året...

nja, kanske inte direkt.. låg sjuk hela gårdagen med feber och migrän eller nått.. en jävla huvudvärk va de iaf.. tillbringade hela dagen i soffan me film och mys..

nårsafton va iaf bra.. trots huvudvärk då me.. firade borta på ulves med massa folk.. riktigt trevlig.. god mat, lekar och dricka.. tog det dock ganska lugnt eftersom ja hade så ont i huvudet och såå..
blev en tidig kväll för mig.. va hemma och låg i sängen redan halv två.. men kände att jag inte orkade vara kvar längre när ja hade så ont.. så ringde min gulliga mor som körde hem mig :) ville inte gärna gå genom hela stan själv när de va svinkallt och en halvmeter snö..
jag och bror innan vi drog hemifrån..
pojkarna vid bordet :p

jag och hanna :)

jag och festfixarn sandra


och slutligen jag och Lisa :)
gott nytt 2010 på er alla.. detta år kommer att bli fasen så mkt bättre än tidigare år !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar