söndag 31 januari 2010

skype

ja, nu har ewa äntligen skaffa sig skype :) inte fel.. så nu tycker jag att alla mina vänner där hemma i sverige också ska skaffa de så kan vi prata gratis :) slipper jag få skyhöga telefonräkningar :/

har även pratat med mamma nu :) mys! de har tydligen kommit ännu mer snö hemma.. haha.. de kan ni ha ;) ne, men saknar faktiskt alla där hemma lite.. trots att jag än så länge trivs väldigt bra här.. får väl se hur det kommer att gå.. det blir ju en vardag här med snart.. när ja kommit igång me jobbet och sånt.. men får försöka skaffa mig lite vänner här uppe me.. så de ska nog gå bra.. kommer dock aldrig hitta några så underbara som mina brudar där hemma :/ de finns inga bättre..

ne, nu ska vi inte bli allför sentimentala här..
men en sak ajg önskar mig i 20 års present är att de kommer upp hit :) de skulle göra min dag perfekt kan jag säga :)

ne, nu ska jag nog göra något vettigt här.. eller kanske inte ;p haha..

Puss på er allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar