söndag 24 januari 2010

inte lätt att packa lätt

har precis packat.. eller rättare sagt försökt.. vad fan ska man ha med sig? vet ju inte alls hur länge jag kommer att stanna eller vad jag behöver ha med mig.. kläder.. visst, men vilka kläder? behöver ja ha med mig vårkläder eller bara tjocka kläder? ska jag ta med mkt partykläder eller mest mysbyxer? de e fanimej inte lätt.. vet ju inte när jag kommer hem nästa gång.. men orkar inte släpa på 13 väskor heller.. utan vill hålla mig till en resväska och en bag.. men verkar nästan som att det kommer bli mer.. vet ju inte heller vad jag kommer att ha för tvättmöjligheter.. nått måste ju finnas, men var och hur?
baaah!! önskar bara att man kunde knäppa med fingrarna så var väskan packad med allt man behöver och vill ha med sig..

ne, nu måste jag byta om till arbetskläderna här.. näst sista passet innan ja drar ;) hehe..

måste bara tillägga att gårdagskvällen var så jävla förbannat kul!! tack alla!! älskar mina underbara brudar <3 ni fattar inte hur mkt jag kommer sakna er!

usch, låter som att jag kommer försvinna för alltid. men känns nästan så.. speciellt när jag inte vet något om när jag kommer hem och om det då bara är för ett par dagar eller för "alltid" :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar