söndag 31 januari 2010

söndag

god morgon :) inte ofta jag är uppe så här tidigt på en söndag :P iaf inte när ja e ledig.. men mådde verkligen piss igår (aldrig mera alkohol) så gick och la mig redan vid niotiden.. så nu har jag redan varit ute och gått en sväng och sitter nu här och käkar flattbröd till frukost :P mumma..
måste säga att jag tycker att det är väldigt dåligt av oslo att det inte finns en enda butik som är öppen på söndagar.. inte ens ica :/ menmen..

som sagt, igår mådde jag verkligen itne bra.. aldrig mått så dåligt tror jag.. blev nog ett eller ett par glas vin för mkt i fredags tror jag.. hujedamig.. men kul hade vi iaf :) förfestade här hemma hos mariella först med per och caroline.. sen drog vi vidare till kaos där vi satt och pratade lite och drack lite till.. sen vet jag inte vad som hände.. men det blev nog lite för mkt för lilla ewa iaf :p haha..

men nu känner jag mig som en helt ny människa igen :)

vad som händer idag återstår att se.. mariella ligger fortfarande och sover så.. kanske kan få med henne på bio eller nått :p vi får väl se :)

caroline, jag och mariella i fredags :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar