tisdag 5 januari 2010

mys

ja, nu har ja myst en stund me jennie :) skulle egetnligen fika på julius.. men självklart hade de stängt.. stängde klockan 13 och vi kom dit fem över... surt.. men då gick vi till netto och hälsade på annie och köpte me lite fika hem istället ;) mys..

sen provade jag över min iCurl på hennes hår.. hon skulle ut ikväll och ville prova så ja fixade hennes hår lite.. blev riktigt bra faktiskt :) hon såg ut som en liten docka när hon gick härifrån ;)

ne.. nu blir de att slappa lite innan jobbet.. va framme och kollade förut och jobbar med bästaste Linnea ikväll :) sen ska ja eventuellt hämta jennie i skövde ikväll.. men de va inte säkert än..
så nu sitter jag här och väntar på maten.. mamma håller på att göra min favourit! KÖTTSOPPA!!!! den e så underbart god så de finns inte..

hepp.. om ja skulle fortsätta fixa lite i mitt rum kanske.. städa bort bombnedslaget som varit här ;) haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar