torsdag 28 januari 2010

seeeeg!!

ja, jag sitter fortfarande här i soffan och börjar bli hur seg som helst.. har väntat på att de ska ringa från jobbet.. men mobilen är tyst som en liten mus.. måste bara säga att jag hatar när folk säger att de ska ringa, och sen inte gör de.. så jävla dåligt.. menmen.. jag kanske borde ringa till dom? men tycker ändå att de ska göra de.. jaja, vi får väl se..

har precis sett de 2 senaste avsnitten av paradise hotell, som jag missade i tisdags.. gött att cimon åkte ut faktiskt.. nu hoppas jag på att andreas eller kristoffer vinner :)

ne, om man skulle ta sig ut på ännu en liten upptäcksfärd här i oslo.. har dock sån jävla träningsvärk sen allt gående igår så får väl se ;) haha.. men ska iaf gå ner och ta en cig nu..'

Puss
(saknar er!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar