söndag 10 januari 2010

lyckad gårdag trots allt..

ja igår blev det utgång igen :p började med en pizza och tjöt hos anela innan jag pallrade mig hem och duschade och gjorde mig iordning.. satt först här hemma en liten stund innan jag, bror och victor drog bort till min kusin mattias för att fortsätta förfesten.. då kom singstar fram och fy fan va vi brudar ägde ;) haha..
sen drog vi iaf vidare till brygget som va trökigt som vanligt, iaf till en början.. men sen började ja å bror släppa loss och fuldansa lite.. då blev de roligare :P haha..
efter de blev de efterfest hos flisa och alex innan ja pallrade mig hem i 25 minusgrader som de va.. usch.. trodde nästan ja skulle frysa ihjäl.. och de värsta va.. när ja va nästan hemma hittar ja inte mina nycklar.. helvete tänker ja.. va fan ska ja göra.. mobilen va död så kunde inte ringa upp till mamma.. ska ja gå tillbaka till efterfeten eller hur fan ska ja göra? men ja provade iaf att dra i dörren och som tur va så var den intge låst!! sen va de bara lägenhetsdörren kvar.. men mamma va fortfarande vaken så hon öppnade åt mig :)

idag är det en riktig slappdag.. bara legat framför tvn och inte gjort ett skit :P gött som fan..

he, nu sitter bror och väntar på att vi ska dra igång nästa film :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar