onsdag 13 januari 2010

JAAAAAAAA!!! :D

ja nämnde ju en sak i helgen som jag blev väldigt glad över.. men som jag inte ville säga då.. men här kommer det:

jag hade en telefonintervju igår från en företag i oslo.. ett jobb som promotör/säljare var det.. en timme efter intervjun ringde de och sa att jag fick det!!! så om allt går som det ska så åker jag till oslo om två veckor och börjar jobba direkt :) är dock lite saker som måste fixas innan med bl a det jobb jag har nu på statoil.. ska fram idag och prata med victoria.. måste ju få bort mina tider och så.. men hoppas verkligen att det går bra.. ska även få lite svart från det nya jobbet så det inte är för bra för att vara sant :P

haha.. så igår var en väldigt bra dag faktiskt :p fick först jobba, men hade intervjun på min rast.. sen efter jobbet så följde jag me anela till skövde en sväng och hela dagen var jag bara ofantligt glad :) kanske inte så konstigt.. haha..

men idag väcktes jag av ett sms från helen så ska eventuellt jobba ett par timmar idag me.. men först blir de fika me elin, annie och emma :) va länge sen jag träffade dem nu så.. ska bli mys..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar