fredag 22 januari 2010

natti

fan va mysko de känns att skriva 10 nu.. istället för 09.. helt sjukt.. lite sent att komma på de nu kanske.. men har tänkt på de ett par gånger, men nu va ja bara tvungen att skriva de :p haha.. baraföratt..

idag har jag, mor och bror vart i skövde en sväng.. john skulle kolla lite möbler till hans nya lägenhet.. hittade ett riktigt snyggt soffbord i form av en kista.. ingen begravningskista alltså utan mer en brudkista eller va man ska säga.. riktigt fin iaf :)

sen har vi varit ute och hälsat på min morbror och hans fru.. tänkte passa på nu innan jag drar till oslo på tisdag (shit, de e snart!)
på tal om oslo.. nu är allt fixat :) ska bli så jävla gött att komma bort från tidaholm ett tag.. trivs jag inte i oslo så finns ju tidaholm kvar.. och även mina vänner och min familj.. men tar jag inte den här chansen att prova på oslo så kommer jag nog ångra det för resten av mitt liv..

ne, nu ska jag nog försöka sova.. klockan börjar bli mkt..

nattinatti




(synd att man ska komma till insikt när det är försent)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar