lördag 9 januari 2010

riktigt jävla bra dag igår :)

ja, måste bara säga att gårdagen var helt sjukt bra :) började med att klockan ringde lite över sju.. då va de bara att gå upp och göra sig iordning för jobbet.. var faktiskt relativt pigg.. åkte fram dit.. dock krånglade bilen lite.. men den lever sitt egna lilla liv ibland så :p haha.. väl framme på jobbet så gick allt bra.. jobbade med malin och linnea :) sen va även victoria framme en svän.

fick även reda på en mkt trevlig nyhet som jag dock inte kan avslöja här än :p

sen efter jobbet träffade jag anela en sväng och tjötade lite skit :P efter de körde ja hem anders som var strandsatt i tidaholm ;p haha.. och sen hem och käka.. fick då ett telefonsamtal som gjorde nästan hela min dag :) även det något jag inte vill säga för mkt om än..

sen kom moa och lisa hit en sväng och ja å moa tog oss varsitt glas vin innan va åkte för att hämta upp anela och sen åka fram till jobbet för att sedan bege oss till axvall och travet :)
i busssen dit blev de cider, tjöt, skratt och lite sanning eller konsekvens ;p haha.. riktigt kul.. sen när vi va framme beställde vi in dricka och mat.. ja åt lax, såå jävla gött :) sen spelade vi även lite på hästarna.. så jag som aldrig har tur i spel åkte därifrån med 700 kr i plånboken (hade kanske 100 när vi åkte dit) :D bra dag om jag får säga det själv :)
sen drog vi "ungdomar" vidare till husaren en sväng.. där sög det dock.. fredagar är inte den bästa dagen för utgång helt enkelt.. men vi fixade skjuts hem och trots att jag fortfarande var på partyhumör va de bara att pallra sig hem och lägga sig.. typiskt när man är i fin form ;p haha..

menmen.. vaknade relativ pigg idag och är fortfarande på partyhumör :) hoppas brudarna vill följa med ut dag ;) för jag vill faan dansa lite.. blev inget sånt igår så..

ne, nu ska ja nog göra något vettigt här.. tillbringat hela dagen framför tvn än så ;p
hoppas ni får en bra dag :)
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar