torsdag 13 januari 2011

vinterdepp?

just nu tror jag nästan att jag håller på att bli vinterdeprimerad eller nått.. jag är trött och orkar ingenting.. jag fryser hela tiden, jag är trött på den här jävla snön och halkan.. ja, jag är trött och förbannad på allt i princip.. känner verkligen bara för att krypa ner under täcket coh gömma mig där tills de blir vår..

jag vet, i vanliga fall älskar jag vintern.. men nu räcker det.. visst, jag tycker att de e mysigt me all snö och så.. men just nu skulle jag bara vilja de all snö dra åt helvete tills i december..

varför blir de såhär egentligen? just nu är inget kul.. de e inte kul att gå ut och gå eller ännu mindre festa.. de e inte kul att träna, de e inte kul att göra ett enda jävla skit.. de enda ja kan känna för som inte handlar om att gå i ide är att krypa ner i soffan och kolla på film eller läsa en bok.. bara så att man försvinner in i en annan värld ett tag.. komma bort från detta kalla äckliga elände..

ni som känner mig tror väl att jag har blivit sjuk eller nått nu, men jag är bara så jävla uppless på allt!!!

men snart ska jag iaf pallra mig iväg till hälsocenter me annie.. hoppas verkligen hon kan ge mig lite energi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar