tisdag 18 januari 2011

dumt påhitt

satt nu och försökte för sista gången idag att förstå mig på de dumma andragradsekvationerna.. men fattar verkligen ingenting... och jag som vanligtvis har rätt så lätt för matte och för det mesta tycker att det är kul :/ men nu är det inte kul.. för jag är på plugghumör men fattar verkligen ingenting.. de e ett riktigt dumt påhitt det däringa me andragradsekvationer iaf :p vad ska man ha för nytta av det egentligen?

jaja.. nu släpper vi det för ikväll iaf.. har tillbringat kvällen i soffan och bara slötittat.. inte vart ngt direkt bra på tv så.. men nu ska jag lägga mig och läsa lite och sen sova :P har min första svenskalektion imorgon och den är på ca tre timmar så ska försöka vara utvilad :p haha.. eller första och första.. har ju redan läst den här kursen men första på 1,5 år :P

hepp.. natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar