onsdag 12 januari 2011

väntar...

sitter fortfarande här och väntar på jennie :P snabbast i stan? ;) haha.. men passar iaf på att blogga lite nu då för att fördriva tiden.. men har ingen aning om vad ja ska skriva.. men de brukar ju flyta på ganska bra när jag väl kommer igång :p

tänkte faktiskt kolla lite om de ens är någon som läser min blogg? jag vet att emma, jennie, mamma och pappa gör de.. men är de någon mer där ute? någon som kanske inte känner mig personligen? lämna då gärna em kommentar (helst inte anonym) bara så att jag vet.. de e ju faktiskt inte såå kul att blogga om man inte har någon som läser.. så kan jag lika gärna skriva typ: "hej emma, du är en bajskorv" i varenda inlägg.. haha..

måste än en gång påpeka hur jävla trött jag är idag.. mna ögon känns som om de vore fulla med grus.. ändå tyckte jag att jag kom i säng i rätt så bra tid igår.. men somnade iofs inte direkt men ändå.. måste ju lära mig att komma upp i hyfsad tid nu när ja ska börja plugga :P har i och för sig bara en tidig morgon, men ändå :p man kanske borde passa på att plugga lite innan man går till skolan me..

jag har ju faktiskt lovat mig själv att verkligen satsa på skolan nu så..

ne, nu kommer jennie snart :) haha.. sa ju att jag skulle komma igång att skriva ett rätt långt inlägg iaf ;) hehe.. men nu måste ja kila!

puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar