tisdag 25 januari 2011

Tisdag

Fy fan va ja e trött nu.. Är verkligen helt slut :/ så ska alldeles strax sova..
Idag känner jag mig så otroligt mkt bättre :) förkylningen är nästan över känns de som.. Men är inte helt 100 än.. Men idag har jag iaf vart och städat på vincontoret och sen har ja pluggat lite.. Träffade även Anela en sväng innan emma kom och hämtade mig och vi drog till Skövde.. Har ju sagt åt mig själv att inte shoppa massa onödigt och de gjorde ja inte heller :) köpte ett par asgoa tofflor och en kofta :) faktiskt saker som jag behöver :) va dock nära på att köpa en hel del saker men tänkte: behöver jag det här eller vill ja ha de bara för att de e billigt? Så är nästan lite stolt över mig själv :) men ska troligtvis in till Skövde på torsdag igen me mamma och då har ja ju fått min lön så får se om ja lyckas vara lika duktig då ;) haha..

Ne, nu e de dax för mig att sova.. Ska upp tidigt till skolan imorrn så..
Natti puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar