torsdag 13 januari 2011

tagga!!!

okej, nu tror ni säkert att jag har värsta humörsvängningarna här.. men håller på och försöker tagga mig själv till träningen genom musik.. bl a lady gagas teeh!! helt grym låt som nästan alltid får mig att få energi.. nu jävlar kör vi !!!!

när ja va ute me indra nu så insåg jag bl a att de bara är ca en månad kvar tills jag fyller år.. men även att tiden kommer gå så jävla fort så snart ligger man helt utslagen i solen och längtar tills de blir lite kallare så man kan gosa in sig i en filt.. menmen.. man måste fan försöka ta vara på varenda dag som går.. man får den aldrig tillbaka.. det är bara att göra det bästa av situationen.. även fast de e kallt att tex gå ut så blir man varm när man kommer in igen.. även om man har en "down" period så kommer det snart en bra period och då e ditt sura, griniga och tråkiga humör som bortblåst utav skratt och glädje..

ta vara på det kalla, fluffiga, roliga, mysiga och jobbiga - snart kommer en annan känsla som tar över! (och om man är glad hela tiden så försvinner charmen med hela känslan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar