fredag 14 januari 2011

hemma

Nu har jag återigen kommit hem.. har vart framme på vårdcentralen för att bl a kolla upp mina leverfläckar och så.. gick även inom konsum eftersom ja va så hungrig, men sen tänkte jag för mig själv att jag har ju mat hemma som ja kan göra istället för att lägga ut 25 spänn på en pizza där.. så jag la glatt tillbaka mina varor och gick ut tomhänt :) lite stolt faktiskt.. jag har ju sagt till mig själv att jag inte ska köpa massa onödiga saker.. och visst, 25 kr är väl inte så mkt.. men alla dessa småpengar blir en stor summa i slutet på månaden som känns rätt onödig när de tryter i plånboken.. så så är det med det..

Har även pratat en stund med min underbara vän Zandra som jag träffade i turkiet :) alltid lika skönt att prata med henne.. saknar den bruden som bara den.. fast de e skönt att höra att det går bra för henne nu :) hon har fått jobb i en skoaffär uppe i stockholm så är faktiskt nästan lite stolt över henne :) ska försöka åka dit och hälsa på nån gång..

ne, nu ska jag nog ta och klä på mig jackan igen och gå ut och gå en ordentlig runda me puckot.. va ju rätt så skönt ute egentligen.. om inte annat så e de jävligt skönt när man kommer in igen ;) haha..




jag och min underbara vän i turkiet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar