söndag 16 januari 2011

Sova kanske?

Nu har ja nyss kommit hem och precis lagt mig i sängen :) men känner mig konstigt nog inte alls trött.. Men de blir ja säkert snart :p

Är nästan lite stolt över mig själv nu.. Har lyckats hålla mig nykter hela helgen :p kanske inte låter så jävla svårt men med tanke på att de va rätt mkt fester just denna helg så..
Men ikväll har jag ju tillbringat hela kvällen på statoil.. Eller iaf till kl tolv.. Sen åkte ja till emma en sväng och tjöta me henne och Anela lite.. Sen drog ja å emma vidare till Crille som hade födelsedags fest.. Men då vi kom dit typ kl 2 så va de rätt lugnt.. Men kul att träffa dom igen :) va verkligen skit längesen..

Menmen, nu ska jag allt försöka sova.. Klockan börjar ju närma sig 5 :/ tur att ja inte har ngt planerat imorrn :p haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar