onsdag 12 januari 2011

trööötttt!!

fy fan va ja e seg idag... usch.. men än så länge har jag iaf vart på uppstart inför skolan :) börjar inte me lektioner förrän på måndag dock.. men jag vill komma igång NUUUU!! haha :p fråga mig om en vecka om de fortfarande e lika kul ;) haha.. men iaf.. sen har jag vart ute och gått en ordentlig tur me indra och nu ska jennie snart komma och hämta mig så ska vi åka fram till stan en sväng och ja ska skicka tillbaka ett paket bland annat.. ska bli skönt att få de gjort iaf :P

sen ikväll ska ja träna.. får se om de kanske blir lite annan träning idag me här hemma.. men de beror sig helt på om ja orkar eller inte :P men måste iaf ta mig bort till gymet idag för jag skippade träningen igår.. men har verkligen ingen ork just nu.. blää!!

ne, nu ska jag nog allt unna mig en cigg innan jennie kommer ;) haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar