fredag 14 januari 2011

14 januari

idag är det EXAKT en månad kvar tills jag fyller år :) och jag älskar att fylla år så självklart ser jag fram emot de :) och gammal blir ja me ;) haha.. eller kanske inte.. men ändå.. äldre iaf :P så snart är jag en riktig 20+ are :p haha..

nog om de.. idag har jag vart lite duktig och gått en ordentlig promenad me indra :) va så jävla skönt ute så kunde lika gärna gå en bra bit me gaphalsen när ja ändå va ute kände ja :) och nu sitter jag här och är nyduschad och fräsh ;)
vet dock inte riktigt vad jag ska hitta på nu.. men nått ska jag väl alltid komma på :) kanske bombader bloggen me massa inlägg? ;) haha.. ne, vi får väl se.. ska kika runt lite på internett så kommer säkert komma på något att avreagera mig på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar