söndag 16 januari 2011

Off-söndag

Idag har jag verkligen haft en helt off söndag.. Har inte gjort ett skit mer än legat framför tvn och vart ute me indra.. Har typ inte pratat me nån (mer än mor och bror) och inte haft på datan och knappt kollat mobilen.. Känns rätt skönt ibland faktiskt.. Imorgon ska jag ju tillbaka till skolan :) ska bli rätt skoj faktiskt.. Eller snarare spännande :p men de e inte förrän på kvällen.. Men ska städa på vincontoret på förmiddan så blir att ställa klockan iaf..

Så nu ska jag försöka sova.. Kan nog bli svårt dock eftersom mamma väckte mig vid ett när hon kom hem på lunch :p haha.. Då sov jag verkligen fortfarande som en stock :p men inte så konstigt när jag somnade vid sextiden i morse.. Va fortfarande vaken när mamma gick upp och gjorde sig iordning för jobbet.. Haha :)

Ne, nu ska jag lägga ifrån mig mobilen och släcka lampan för idag.. Så god natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar