onsdag 19 januari 2011

Dålig bloggdag

Ja, idag har de verkligen varit en dålig bloggdag för mig.. Varje gång jag har tänkt blogga så har något annat kommit emellan.. Men nu ligger ja här i sängen och ska försöka sova så lika bra att passa på :p

Idag har jag iaf vart i skolan på första svenska b lektionen.. Ska ju läsa både svenska b och c.. Och de gick riktigt bra :) ska läsa den me bland annat Rebeca så de va kul att se nån man kände där :) så efter lektionen så gick vi och tog en fika och tjötade lite..
Sen hem och käka och sen kom Anela och emma hit och vi har bara suttit och pratat om precis allt och inget :) mkt trevligt.. Rätt så kul att vi nästan alltid samlas hemma hos mig fast de båda två har egen lägenhet :p haha..

Ne, nu ska jag lägga mig och läsa lite :) fick michael jacksons självbiografi i julklapp av mamma och den e riktigt bra :) han va verkligen en grym artist..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar