torsdag 17 november 2011

ZUMBA!!!

nu har jag nyss kommit hem från ett mkt svettigt men misnt lika kul zumbapass :) fy fan va kul de va!!!! men nu e ja helt slut och känner att musklerna skriker av utmattning :P haha.. så nu ska jag strax hoppa in i duschen.. ska bli jäävligt gött! sen ska jag fan krypa ner i sängen och bara mysa! :)

shit, de e fan fredag imorgon redan.. för er som missat de ;) haha.. fan va tiden går fort!!!! helt sjukt! jag vet att ja sagt det förut men säger det igen!! haha..

har ju även lagt ut min lilla skrutt-bil på blocket och får förhoppningsvis sålt den till helgen :) wohoo! inte för de priset ja hade tänkt men ändå.. vill bara bli av me den just nu..

ne, nu blir de en cigg och sen en välförtjänt dusch! måste bara säga att det känns förjävla gött att va igång me träningen igen :) får se hur länge de håller i sig bara ;) haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar