fredag 18 november 2011

nu får det nog räcka :P

ja, nu anser jag att jag inte orkar göra så mkt mer på uppsatsen :P men har kommit igång rätt bra nu tycker jag och fått ihop det största.. måste läsa igenom den ett par gånger me bara och se att jag fått med allt och så.. och sen skriva samanfattning och diskussion.. sen är jag nog nästan klar tror jag :P

men nu ska jag nog ta och plocka iordning lite här.. resväskan ligger fortfarande på golvet sen ja va hemma förra veckan ;) haha.. kanske dax att ta tag i det ? ;)

fick även hem en klänning jag beställt från nelly idag :) är dock lite osäker på om jag ska behålla den eller skicka tillbaka.. får prova sen när jag fixat mig lite och känna efter ordentligt.. den e en riktigt fin julklänning, men vet inte riktigt om den är min stil.. hum.. jaja, jag får prova och se sen :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar