onsdag 16 november 2011

effektiv?

känner mig ganska effektiv idag.. eller ja, delvis iaf :P haha.. har vart och fixat gymkort tillsammans me carro idag :) så ikväll har jag inte ett utan TVÅ pass bokade :P nu jävlar är det dags att komma i form :P haha..

sen efter de så polisanmälde jag inbrottet i bilen, för andra gången.. så om det är någon som vet någon som kan tänkas vilja ha en ford fiesta att plocka delar ifrån så är det bara att höra av sig :P ska försöka slänga upp den på blocket ikväll eller i morgon..

och nu har jag precis ätit lite men även (äntligen) skruvat ihop min cykel :P så ska nog faktiskt cykla ner till sats ikväll då ja ska träna :) haha..

kunde dock kanske ha varit lite mer produktiv när det gäller skolarbetet, men det ska jag försöka sätta igång me nu istället :P haha.. har massa energi just nu så vill egentligen inte sitta still och läsa och skriva.. men ska ju iväg och träna ikväll så jag får väl försöka hålla mig :P

kunde kanske även ha tagit tag i att städa lite här hemma och diska.. men de känner jag verkligen inte för så ja skiter i det just nu :P de e fan en fördel med att bo själv, ingen som klagar över hur stökigt man har det eller om det är fullt med disk ;) haha..


ne, lite plugga va de innan träningen ja ;) haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar