söndag 20 november 2011

söndag :)

måste säga att det känns väldigt skönt att vakna upp pigg idag :) och är väldigt glad att jag inte gick ut igår me :P va så jävla trött hela dagen och bestämde mig istället att ha en lugn myskväll med mig själv :) ibland är det väldigt skönt att bara umgås med isg själv och ta det lugnt. Så jag gosade ner mig i sängen och kollade på så mycket bättre. sen började jag kolla på fantastic four men somnade nog runt halv elva tiden och vaknade idag 12 timmar senare :P men så otroligt skönt att vakna och vara pigg :)

dock så va de en otroligt kul kväll vi hade ute i fredags :) en riktigt lyckad utgång med goa vänner :) dock sov jag inte så bra den natten, kanske 2 timmar men de va de fan värt :P haha.. så otroligt kul va de iaf..

nu har jag precis pratat med min bror lite på fb. Han är fortfarande nere i thailand det lilla svinet :P haha.. men va kul att prata med han iaf :) dom verkar ha det riktigt bra så.



bjuder på en mkt gammal bild på mig och brorsan. tror vi e typ 3-4 år här :p men söta va vi ;) hihi..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar