onsdag 23 november 2011

saknar detta!

sitter just nu och kolla på biggest looser, vilket får mig att få lite dåligt samvete för att jag inte tränade idag :P men va verkligen tvungen att tvätta så får väl försöka köra något imorrn istället.. fast vi ska festa på kvällen så får väl se hur de blir me de ;) haha..

sitter även och kollar igenom lite gamla bilder och hitta de här från några gamla discotävligar :) Fy Faan va ja saknar den tiden.. och va kul vi hade :) alla tävligar vare sig det gick bra eller inte så hade vi iaf kul :) saknar även min underbara emelie aka f.d. danspartner :) vi va grymma om jag får säga det själv ;) iaf på våran sista tävlig i Göteborg ! den var helt enkelt oförglömlig!


Sista tävligen i Gbg! förstaplats me paren :) här har jag dock på mig min singeldräckt..

bästa gänet :) isabelle, jennie, emelie och jag :)

tror detta va från tävligen i Helsingborg.. även den en grym tävling :) här är jag och emelie som kom etta i paren och jennie och isabelle som kom tvåa :)
kommer även ihåg att jag kom tvåa i singeln och isabelle kom trea :) vi var de enda som tävlade i samma klass då tror jag så överlag tycker jag att denna tävling gick otroligt bra för oss allihopa :)

saknar verkligen den tiden! kan inte ens beskriva hur mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar