torsdag 3 november 2011

god morgon!

kändes inte så värt att blogga mer igår.. hade bara blivit.. hej, jag sitter fortfarande och pluggar :P haha.. kännder ganska ointressant så..

men jag hoppas det mesta har satt sig nu.. ska ta och kolla igenom de lite till nu på förmiddagen.. har itne tentan förrän kl 14. vilket känns som en jävla tur eftersom jag inte kunde sova igår.. somnade väl vid 3 tiden nått tror ja.. menmen.. vaknade för ungefär en timme sen och va svintrött.. men nu har jag tagit mig en dusch och ska fixa mig lite frukost.. tänkte försöka hinna äta lunch innan jag tar mig ner till skolan med.. måste ju ladda med så mkt energi som bara går :P men känns väldigt skönt att jag inte är hälften så nervös som jag var inför första tenta.. gjorde nog ganska mkt att jag faktiskt klarade den :) hade jag inte gjort det hade det nog varit värre.. men nu är jag faktiskt ganska taggad inför denna :)

annars händer det inte så mkt idag.. ska väl städa och börja packa lite tänkte jag.. blir ingen tentafest för mig (inte för att vi fixat någon heller) då jag tänkt ta en vit månad :p får väl se hur de går ;) haha.. men ska ju åka hem till thlm imorrn eller lördag me (får se när biljetterna e billigast ;)) . sen ska jag vara hemma i thlm i en vecka för att vara ute på fältvecka :) ska va i skövde.. känns väldigt spännande faktskt :) sen nästa helg så ska jag jobba på statoil! inte jobbat där sen i somras så ska bli spännande :P

ne, nu ska jag fixa mig lite frukost här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar