tisdag 22 november 2011

äntligen klar...

... med uppsatsen.. eller.... typ... jag tror de... haha :P har bara mailat min handledare om några frågor så när jag fått svar på dem så är jag nog klar :P haha..

har förresten en väldigt skön träningsvärk i ryggen idag.. eller skön och skön. men jag är en sån konstig människa som tycker att träningsvärk är skönt, till en viss gräns :P haha.. va på dansaerobic igår och fyy faan va kul de va! helt sinnessjukt.. och så jävla kul att dansa lite igen! som jag saknat det! inte ofta man får den chansen att ta koreografi längre så de va otroligt kul att göra de igen :)

nu sitter jag och väntar på att Sanna ska skriva klart sin tenta så ska ja följa med henne ut till skogen på en promenad :) om hon inte har glömt mig dvs ;) haha.. sen ikväll ska ja å carro köra ett box-pass :P aldrig kört de innan så de kan bli spännande :P

ne, nu ska ja nog ta mig en cigg i brist på annat :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar