söndag 13 november 2011

Kul välkommen hem present?

Kom precis hem till Helsingborg nu.. Och de första jag såg när vi svängde in på parkeringen är att det är hål i plasten som jag satt för den krossade rutan.. Först trodde ja bara att det hade lossnat.. Men insåg rätt snabbt att det va väldigt runt hål för att ha blåst upp.. Sen ser jag att motorhuven är öppnad och dörrarna är upplåsta.. Kollar in i bilen och ser att de haft sönder hela tändningslåset :/ KUL.. Verkligen! Jag som hade hoppats på att kunna fixa bilen me de vette fan nu.. Vet inte om ja vågar ha kvar den ens :/

Men nu ligger ja i sängen och är rätt förbannad och ledsen.. Min söta lilla skruttbil :( har ju inte direkt råd att fixa den heller.. Och ja, jag vette fan.. Men nu ska jag försöka sova, har ju skola imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar