söndag 27 november 2011

Storm!

shit va de blåser! skönt att man inte behöver gå ut mer idag iaf :P haha.. de e fan nästan läskigt va det viner i rutorna.. men ändå lite mysigt så länge man inte behöver gå ut..

sitter nu och har pluggat en stund.. men ska nog ta och stänga av datan snart och lägga mig och kolla på tv istället.. har tänkt lite ljus och så så har det riktigt mysigt här inne :)

I helgen nu har jag faktiskt glömt av att blogga :P och när jag kommit att tänka på det så har jag inte hunnit eller orkat :P haha.. men iaf
i torsdags va de grym fest me grymma sopor (klassen) :) vilket var mkt trevligt! en toppenkväll med toppenfolk helt enkelt :)

i fredags blev de bara lugnt då jag var hundvakt åt lilla Dino hemma hos sanna å daniel :) tillbringade kvällen och natten där och kollade på idol och käkade pizza och bara myste! sen igår när sanna och daniel kom hem så åkte jag och sanna ut till väla och shoppade lite innan vi fixade oss där och drack lite och spelade kort :) sen blev det bara en snabbsväng ner på stan men de va inte så mkt drag och ingen av oss var väl direkt taggade.. och jag fick så jävla ont i magen så var hemma redan vid två-tiden..

idag har jag inte gjort allt för mkt.. bara tagit det lugnt och pluggat lite.. ska fortsätta med plugget även imorgon men annars har jag nog inte så mkt planerat inför veckan.. eller jo, jag hoppas att jag har helgen planerad med det återstår att se :P

nu ska jag ta och stänga av datan tror jag och krypa ner i sängen och lyssna på hur det blåser ute :) men först ska jag nog ta och försöka ta mig utt för en cigg.. håll tummarna för att jag inte blåser bort ;) haha.. det är ju stormklass 3 varning här i Helsingborg i kväll och de uppmanar en att inte gå ut.. men what to do? det är faktiskt lite mysigt att gå ut och känna de starka vindarna om jag får vara ärlig ;) skulle dock inte gärna ge mig ut att gå något längre idag.. men rätt häftigt vad naturen kan åstadkomma egentligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar