måndag 21 november 2011

god morgon god moooorgon :)

ja, känner faktiskt att det är en väldigt GOD morgon idag :) vet inte riktigt varför men.. haha.. sitter nu och försöker fixa det sista på min uppsats men vet inte riktigt hur jag ska göra mer.. ska nog ta och fixa en grej till innan jag skickar iväg den till en vän som lovat att hon ska läsa igenom den och komma med kommentarer :P

men först får det nog bli frukost tror jag.. känner att magen börja kurra men är inte direkt sugen på något som jag har här hemma.. helst skulle jag vilja knalla ner till ett fik och få mig en mysig frukost.. eller varför inte krasha ett hotell? haha.. tror dock de slutat servera frukost vid den här tiden men ;) börjar nog snarare lida mot lunch för de flesta.. oj, klockan är visst tolv så de e nog lunch ja :P haha..

måste även säga att jag tror att detta kommer bli en mkt bra vecka :) har mycket att se fram emot! till exempel helgen men även torsdag då min klass har ordnat våran alldeles egna julsittning :) kommer bli legendariskt tror jag.. för att citera barney stinson ;)

ne, nu ska jag nog gräva lite i kylen efter något ätbart ! jag kommer troligtvis sitta en hel del framför datan idag så räkna med några fler inlägg idag ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar