torsdag 8 september 2011

torsdag :)

känns riktigt skönt att vara hemma från skolan redan :) men inte är man ledig för det.. tänkte ta tag i massa plugg och kanske även städa lägenheten och få ordning på det sista.. eller så tar jag det imorrn när jag ändå har tvättstugan :P får se hur de går me pluggandet först.. kan ju va skönt att bryta av med något helt annat sen..

könner mig dock inte helt pigg idag heller :/ är så jävla trött på den här förkylningen som inte vill ge sig!! Grr.... men ska väl försöka ta det lugnt nu i helgen så jag blir frisk.. vi pratade först om att gå ut till villan ikväll, men jag känner att jag verkligen itne orkar det.. så får bli en annan gång.. nu måste jag satsa på att bli frisk istället..

tänka lägga upp lite bilder från sittningen i tisdags sen :) men nu ska jag ta tag i skolan och börja med det :)

hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar