torsdag 1 september 2011

Snyggast i stan????

Haha, ikväll va de tema matte som gällde på nollningen och vi i grupp ett va, som ni kanske fattar med bilden, nördar! Så jävla klockrent! Vi va lätt snyggast i stan och så jävla kul att hela gruppen verkligen gick in för de :)

Men nu ligger jag hemma i sängen och känner bara en sån jävla glädje! Allt känns så himla underbart just nu.. Dels efter att ha pratat me både emma och Anela ikväll.. Och en helt jävla underbar kväll med gruppen!! Sen finns de en annan sak som gör mig så jävla glad men som jag inte vill dela med mig av här i bloggen än innan någonting är klart.. Men jag lovar att det kommer bli officiellt snart (hoppas jag)!!

Iaf, efter denna underbara kväll ska jag nu hälsa john blund välkommen! Imorrn är det sovmorgon så ska bli skönt med lite extra sömn (kan behövas)!

Så god natt alla underbara!!!! <3

(ordet som jag verkligen använder mest just nu och nästa missbrukar = UNDERBART!!!!!! )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar