fredag 9 september 2011

min lägenhet :)

nu har jag städat och fiat lite i minlilla lägenhet.. ska ju inte påstå att det tog så lång tid direkt ;) haha.. men kan tänka mig att några av er är lite sugna på att se hur det ser ut :P dock har jag inte fått ordning riktigt allt som jag vill ha det..


köket.. finns väl inte direkt så mkt att göra här ;) väldigt litet men passar mig perfekt :p


"sovrummet" eller för att inte överdriva: sängen :P dock så ska hyllan som står där upp på väggen och lite sånt..

och om man vänder sig om har vi....


lite allt möjligt ;) haha.. tv:n ska upp på väggen och ska försöka få lite bättre ordning på denna sida, men vet inte hur.. sen ska det även tillkomma en skrivbordsstol.. men det är på väg ;)

så ja, det var väl allt :P haha.. okej, jag har ett badrum med, men det enda jag har där just nu förutom självklart toastol och dusch och sån är en jävla massa tvätt.. har ju bytt lakan och så idag, men har tvättstugan i eftermiddag så då ska det bli ordning med det med :P

nu ska jag äta lite kladdkaka som caroline har gjort innan jag sätter igång med pluggandet :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar