måndag 5 september 2011

blääää!

fy fan va trött jag är just nu... idag hade vi två föreläsningar och har varit skitseg hela dagen så kan ju säga att det inte gjorde mig direkt piggare, trots att de va intressanta.. efter skolan så drog jag, caroline och rebecka till väla centrum och handlade lite :) de behövde hitta klänning till sittningen imorrn som har tema skolbal :) och jag behövde en ny väska och antennkabel.. fick även med mig lite annat hem som tex ett överfallslarm :) känns som att de inte kan skada att ha ett i fickan/jackan :P

men nu är jag hur jävla seg som helst och ska väl snart ta och krypa ner i sängen.. har fått så jävla ont i nacken :/ inte bra..

så nu orkar jag inte sitta mer vid datan, men ska väl greja lite smått innan.. om jag orkar kanske ta tag i lite plugg, men känns inte så just nu ;) ser mer fram emot en tidig kväll.. får ta tag i resten imorrn, har ingen skola så har hela dagen på mig ;) har dock en känsla av att den kommer gå fort eftersom vi har sittning på kvällen och ska hinna förfesta lite innan och göra mig iordning.. men får se hur jag känner om en stund ;) haha..

det sunda förnuftet säger väl att jag egentligen borde ta tag i lite plugg nu, men har iaf mailat om lite böcker.. så nått vettigt har jag gjort idag ;)

ne, nu svamlar jag här.. men de får ni ta ;) haha..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar