onsdag 7 september 2011

Jävlig dag :/

Fy fan, idag borde jag inte klivit ur sängen.. började iofs redan igår kväll.. Men idag har de fan vart hemskt.. va på maxi förut me Caroline för att storhandla.. Och när ja ska åka hem så startar inte biljäveln.. Den ger inte ett ljud från sig, ingen lampa lyser och vi fattar ingenting.. Går ut för att kolla under huven och självklart så blåser de som vanligt här i Helsingborg så bildörren slår i bilen bredvid, som tur va så va gubben som satt i bilen så snäll så han sa att vi kunde strunta i det!! Kände bara hur tusenlapparna försvann.. Sen ringde jag Sanna för att höra om hon kunde köra hem oss eller om hennes pojkvän kunde hjälpa mig, som tur va så va han hemma och följde med.. Han fixade det väldigt snabbt för de va bara en sladd till batteriet som hade lossat.. Skönt!!

Nu är jag hemma och har grejat lite, så nu ska jag krypa ner i sängen och stanna där resten av dagen.. Känner mig inte helt frisk än så ska försöka sova rätt snart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar