onsdag 14 september 2011

mys!!

nu har jag nyss kommit in till mig igen efter en liten myskväll hos caroline :) alltid skönt att slippa äta själv :P men nu är jag hemma i min ensamma lägenhet igen.. fast det är rätt skönt egentligen.. att bo själv, men om jag vill ha sällskap på är det bara att knalla över till caroline :)

nu ska jag nog ta och försöka göra lite nytta här.. är så himla rastlös så de finns inte.. men får väl försöka utnyttja den energin till att plugga nu.. känner iofs att en stor del försvinner bara jag tittar på boken jag måste läsa :p haha.. trots att den är ganska intressant och att jag snart har läst hälften.. nedräkning på¨sidorna? svart ja!!
haha..




caroline och jag på sittningen :) lätt en av de roligaste kvällarna i mittliv!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar