söndag 4 september 2011

God morgon!

God morgon mina vänner :) igår kände jag mig mer eller mindre halvdöd hela dagen.. Piggnade till lite framåt kvällen, men orkade verkligen inte blogga.. Tog de bara lugnt och kollade på film och mös med min pojke :)

Idag känner jag mig dock mycket, mycket piggare :) hör och häpna gott folk, jag kan andas genom näsan för första gången på 2 dar :) snacka om lycka ;) haha.. Va så jävla tråkigt att missa nollningen igår bara, men känns som att jag gjorde rätt val ändå.. För idag kan jag vara med och ge gärnet :)

Vi börjar inte förrän vid fem idag, så hinner med lite innan .. Vad ja ska göra vet ja inte än men det återstår att se ;) Dennis ligger fortfarande bredvid mig och sover så ska väl pussa honom så han vaknar snart ;) hihi..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar