torsdag 15 september 2011

plugg-paus

nu har jag pluggat en stund.. eller läst, läst, läst och läst.. så börjar bli lite seg.. ska nu ta en paus och hänga med sanna till skogen och gå en sväng med hennes hund :) ska bli skönt att röra på sig lite faktiskt..

idag tänkte jag även försöka klara mig utan mina smärtstillande som jag fick när jag var hos läkaren i måndags :P ska egentligen äta dom en vecka, en känns onödigt att knapra tabletter när jag inte känner något behov av det.. kommer det tillbaka är det ju bara att börja igen :p haha.. och jag känner att eftersom de bara är smärtstillande så måste jag väl inte äta dom.. hade vart annat om de vart pennicillin, det vet jag :P

okej, helt ointressant information, men om jag börjar klaga över att jag har ont sen så får ni skälla på mig.. okej? ;) haha..

ne, nu kommer sanna snart så ska väl fixa mig lite :p

Puss så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar