fredag 26 november 2010

Sova!

Jag hatar verkligen att ställa klockan och försöka sova när man inte alls är så trött egentligen.. Ligger här nu ch nästan bara räknar timmarna tills ja ska gå upp.. Jag är ju inte så van vid att gå upp tidigt nu för tiden.. Men gör det gärna för att få jobba lite.. Men just den här första natten innan man börjar komma in i de hatar ja! Har alltid så svårt att somna när jag ställt klockan.. Vet inte varför.. Men så e de iaf..

Men något jag brukar göra när ja ska försöka sova e antingen att läsa.. Men de kan bli jobbigt me om man läser en riktigt bra bok för då vill man inte lägga ifrån sig den.. Så då brukar jag spela på mobilen.. Och oftast rätt tråkiga spel som harpan eller nått annat kortspel.. Men okej, jag erkänner! Så tråkiga är dom inte ;) de e bra tidsfördriv :p haha..

Så nu ska ja spela lite så ja kanske somnar någon gång ;)

Någon som har något annat bra tips får gärna säga till. !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar